seventeen

Hejsansvejjjs!
Blev stan iaf, men åh jag orkade eg inte:( jag dog typ-.-
Haha,:D Köpte en tröja, hårfärg och en tidning, awesome. ^^
Har laddat hem en tredje film idag, eller det är samma men ändå.. olika:] Den första laggade asmkt, så tog hem två nya... Ena är nästan klar och andra... har inte ens 1% så;p

VARJEFAAAAALL..
Emelie var å dansade, sen åt vi lunch, gick runt och kollade i butikerna.
Jag höll på att ta en färg jag haft förut, verkligen... utstickande. Men mamma tyckte tydligen nåt annat, så fick bli så!
I värsta fall kanske jag får färga det med sån här sprejburk som dom har i frisösalongerna..?xD
Har inga bilder nu på sakerna, ni får säga till om ni vill se. Ska gå nuuu,
xoxoL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0