hjälp läs inte sötaa raraaaaaaaa

Hej.
Hemma idag. Imorgon också, får se om onsdagen.
Lämnade just över luren till mamma, men pratade med suzzie en stund.
Känns som att jag blev mycket piggare nu... Men hmja.
Hehe.
Ska iaf till Nicole på fredag, fest. Taggat till 1000:D Därför är jag frisk snart. ;)
Venne om det blir någon bilresa då, om mamma vill köra natt;p Men vi får väl se.
SEEEEEEEEEEEEEEN... om typ fyra veckor (om jag räknade rätt) så ärre härliga påsklovet, fyller år då med så ska till lycksele (mycket det blev mo det nudå..), och göra lite grejer. Min plan är bowling, och jag har två med mig... Tre kanske. Men tre till ska jag få med med, men jajaa. Asså känns som jag är... Vem vet? Varit hemma för mkt..
faan, skulle se tv nu ju,
dessutom, inget lyse, typ slockna idag.. inatt. Så har lite ont i huvet (mer) av att sitta med datorn tre decimeter från mig:( mörkt..
KÄNNS INTE SOM ATT DET HÄR INLÄGGET GICK ÅT SKOGEN NEEEJNEEEEEEEEEEEJ..........
hehe, btw.. jag började inlägget 20:41 och slutade 21:04..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0