hehee

hur får man ihop ca 65000 kr på typ... 3 år? oj shiiiit


Jag som tänkte visa kläderna jag köpte, och en grej jag ägnat åt mig hela dagen, som jag fick imorse.. men ingen av mina kameror har batteri, eller mobilnnn. jagvet, jag är så gott som död...

Känner mig iaf asduktig, mamma hämtade böcker i skolan (det var en grej dådååå), så har jobbat med so och matte ikv. fett skönt det känns! Jag fattade allt i matten tror jag, wehoo! Men faktiskt, jag är inte en sån som man ska be om hjälp när det gäller matte.. hehe. yesyes, kom sedan hem 20:20 från mormor och morfar, ganska slö och träningsvärk i benen sen igår.. så kvart i nio så säger mamma "nejmen shiit, jag måste på affären! kom följ med!" och affären stänger 2100-.-
Ja vad gör man...
Nu ska ja gå och ta alla mediciner jag hittar och äta sen stund, så får se om det går över.. orkar inte meeer! Även fast det nästan är över men ändå:]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0