32 minuter och ett grattis

Pratat i telefon... Ingen annan som kan ringa så man får höra av världen lite??
Aja! Fick iaf höra lite från lyckseleborna, väry najjs.
Mamma gjorde en smoothie medans, så tänkte smaka den.
Såg lagomt grose ut, men jag fick liksom aldrig reda på det, ba för att jag inte har smaaaaak.
Drack ändå upp allt.. Känns som att jordgubbar, mjölk och chokladglass inte riktigt passar ihop. Men ja, vad vet jag?
Var ju hos mormor och morfar och träffade jenny, mikael och esth där, jenny fyller ju år! grz fining<3
Jaa.. Jag gav henne ett armband. Fikade. Inte så mycket mer! Dock... imorgon ska vi fira esther som snart fyller hela 2 år! SJUKT vad tiden går fort:o! Jag minns då jag såg henne allra första gångeeen:] min bebis
Ska rada upp lite grejs och mysa ner mig någonstans... Ska titta genom seventeen och veckorevyn, vänta på nåra filmer som laddas, dricka läsk och bara ha det gött^^
Mami lär ju vara upptagen en timme framåt, så får unna mig själv liksom. Juste, ska se om hon vill se den där filmen! (Jag vet inte vilken jag snackar om)

Nå? Bilder? Uhu? På vad? !!!!



OOOOOOH BYTHEWAY -.- Fått pengar nu så jag ska se om jag beställer den där pacman ringen från cocoo snart..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0