Fredag i mitt hjärtaaaa

Hej!

Hörrni, det är en del jag måste fixa just nu, och jag orkar inte blogga.
Jag tar bloggpaus ett tag, kanske blir något inlägg då och då, men bara sådana snabba.. typ "hej tjosan nu drar jag till stan jag käkar där allt kommer bli super känner jag ha en bra dag"


Kan bara snabbt säga (ojsan..) att efter skolan for jag hem till mormor, åt lite, såg andra avenyn. Efter for vi hem.. nej nu ljuger jag, vi for till affären-.- tog B&J glass och chips... tuggummi också. Hehe:] jag ska inte he i mig allt det där ikv, bara så att alla vet liksom.. jaja.
Hoppas ni står ut. Men söta nii, kommentera, för det är nog det som får min blogglust att gå runt.
Massa kramar till er, ha en SUPERfredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0